vertical_align_top
Media
Publicity
Community

Main Details

Media

Publicity

Community

375 views

« Previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Next »

Jody: You gone,
(smacks Yvette's ass)
Jody: get yo ass in there an make them tacos right?


Yvette: You been fucking around?
Jody: Nope.
Yvette: Let me smell your dick.


Jody: Go on and pull the damage out.


Rodney: What's happening, baby? I'm home. Damn, what you got to eat in this motherfucker? Shit, I'm hungry as FUCK!


Melvin: You know what your problem is, baby boy? You got shit all twisted. You got an Oedipus complex. You want your mamma to be your woman, but this is my woman. *My* woman!


Yvette: Jody, I know you love me. I also know you fuck other girls. I don't like it, but I know you. So just be real with me. Man, you gone be honest or what?
Jody: If you can take it. You're starting to get on my nerves with this shit Yvette.
Yvette: I'm getting on your nerves? And you're the one fucking around. You get with any of them girls you sell dresses to?
Jody: A few. There. You feel better now? I love you, girl. You got my son and you probably gone be my wife. You want me to be honest?
Yvette: Yeah, I do.
Jody: You're my woman. Them other ho's is tricks. I make love to you, I want to be with you, but I fuck other females occasionally. I don't know why, I just do. That's the situation. You feel better now? That's some honesty for yo ass. Deal with it. I love you enough to be honest.
Yvette: Jody, If you loved me, you wouldn't lie to me all the time. Move!
Jody: Hold on. You got it all twisted up! I lie 'cause I do love you. Being honest would mean I don't give a fuck. Out on the street, I tell the ho's the truth. I lie to you because I care about your feelings.


Yvette: Mama gotta have a life too.


Rodney: Hello? Hello? Yvette?
Jody: Naw, nigga, this ain't no motherfuckin' Yvette!
Rodney: Put Yvette on the phone, nigga!
Jody: What? This my phone, nigga! Don't call my house no more!
Rodney: How the *fuck* is that yo' house, nigga? You don't even live there. Is this Jody? The Jody that got my boo pregnant and can't take care of his responsibilities as a muthafuckin' man? Livin' at yo' mamma house? Walking around the streets like a little ass boy? Nigga, you's a *bitch*!
Jody: What? Yo' ass in jail! You can't say nothin' about me and mine, homeboy. Look, don't call my *fuckin'* house no more! My girl ain't feeling you. It's not happening, cuz! Concentrate on not dropping the soap, you bitch-ass nigga!
Rodney: *Fuck* you, cuz!
(hangs up)
Jody: I want a block on my motherfucking phone tomorrow, Yvette.
Yvette: All right, Jody, damn!
Jody: Stupid ass.
Yvette: You stupid.
Jody: All on the phone spreading my business out there. He on the other end talking 'bout "Yeah, I know you live with yo' mamma." I don't wanna hear that shit!


Sweet Pea: Dear Lord, Please forgive us for all the sins we have brought upon us. And look down upon us with forgiveness for the the sins we will have in the future. I know you understand that niggas ain't perfect, but we try lord. We try to keep our heads up in bad times. This is a bad time, show us the way. And if you can't show us the way, then forgive us for being lost.


Melvin: That's what it's all about. Guns and butter, baby! You little dumb motherfuckers.


Yvette: Hey, girl.
Sharika: What you doing?
Chris: Are you on the damn phone again? Get off the phone.
Yvette: What's all that noise? Are you okay?
Sharika: That's Chris. The nigga is trippin'. We've been drinking that Thug Passion.
Chris: Get off the phone, bumping your gums, talking to them hos.
Sharika: You made up with that nigga Jody yet?
Yvette: No. I ain't thinking about him.
Sharika: Yeah, right. Jody know that's his pussy.
Yvette: I won't put up with his shit no more.
Chris: Am I invisible?
Sharika: I feel you.
Chris: Hello! Lights on. Anyone home?
Sharika: I definitely feel you.
Chris: Get off the goddamn phone and come here, so I can drop it off in your drawers! Damn!
Sharika: These niggas trip when they think hey own you. You need to check him.
Chris: You need to check these nuts in your mouth.
Sharika: Shut the fuck up! You see I'm on the damn phone! Shut your motherfucking ass up!
Chris: Fuck them hos! You always talk to them bitches about their relationships. Attend to your nigga!


Jody: Peanut, what you doing?
Peanut: Nothing.
Jody: You miss me? You love me?
(Silence)
Jody: You hear me? You love me?
Peanut: What do you want Jody, I'm busy.
Jody: You ain't doing shit. Come get me so I can give you a sample.
Peanut: What? I ain't coming to get your ass! You ain't got your other baby momma's ride tonight?
Jody: Why you doing all that?
Peanut: Tell you what. When I want some dick, maybe I'll call you. And you can find a way to get here. Okay?


Juanita: Surprise me Jody and leave the nest.


Juanita: You ain't stupid, Yvette. You're just in love with a man. When you in love with a man, he can make you feel high. So high you just be in outer space. But a man can also make you feel low. Real low. And he can keep you there. Keep you down. If you let him. Don't even worry about feeling used. It's just temporary. Everyone gets used. Men use women, women use men. Just face the fact you're going to be used. But if you feel so used, you ain't got nothing left, if the man ain't giving you the energy you need to love his ass... even when he's acting like a bastard, you need to let it go. If you ain't got nothing to give yourself or your baby... you won't have it to give to him.


Pandora: We don't need to talk. I just want some dick.


« Previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Next »
FamousFix content is contributed and edited by our readers. You are most welcome to update, correct or add information to this page. Update Information

Top Contributors Today

  • halfgoofy
  • angel_angel
  • mandia27
  • wdweditorial
  • Phoebe

Register Here to contribute to FamousFix. Login »

Join Now

Register to update information, save favorites, post photos, news stories and comments.

Already A Member?



Desktop | Mobile
This website is part of the FamousFix entertainment community. By continuing past this page, and by your continued use of this site, you agree to be bound by and abide by the Terms of Use. Loaded in 0.09 secs.
Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy
Copyright 2006-2018, FamousFix