Geto Boys » Songs

(Band)
+POST  EDIT
Geto Boys

Main Details

Career

Media

Publicity

Community

3,967 views

Top 10 Geto Boys Songs

RankTitle
1 Damn It Feels Good To Be A Gangsta
2 Mind Playing Tricks on Me
3 Still
4 G-code
5 Mind Of A Lunatic
6 Mind Playin' Tricks
7 Chuckie
8 Scarface
9 Six Feet Deep
10 We Can't Be Stopped

All Geto Boys Songs

Full list of Geto Boys songs, listed alphabetically:
See also Geto Boys Albums
Display

  1. 1,2, And 3
  2. 1 2 The 3
  3. 6 Feet Deep
  4. 6 Ft. Deep
  5. A Visit With Larry Hoover
  6. Action Speaks Louder Than Words
  7. Ain't With Being Broke
  8. And My Word
  9. Another Ni**er In The Morgue (Chopped & Screwed)
  10. Another Nigger In The Morgue
  11. Assasins
  12. Assassins
  13. Bails and My Word
  14. Balls & My Word
  15. Balls And My World
  16. Be Down
  17. Big Faces
  18. Bitches & Ho's
  19. Bitches Ho's
  20. Blind Leading the Blind
  21. Bling Leading The Blind
  22. Blood, Sweat & Glory
  23. Born Killer
  24. Bring It On
  25. B's & H's
  26. Cereal Killer
  27. Chuckie
  28. City Under Siege
  29. Crooked Officer
  30. Damn It Feel Good To Be A Gangsta
  31. Damn It Feels Good To Be A Gangsta
  32. Damn It Feels Good to Be a Gangster
  33. Dawn 2 Dusk
  34. Declaration Of War
  35. Die Mother Fuckers
  36. Dirty B@!ch (Chopped & Screwed)
  37. Dirty Bi#@h
  38. Dirty Bitch
  39. Do It Like A G. O.
  40. Do It Like A GO
  41. Do It Like It G.O.
  42. Do Yo Time
  43. Dyin Wit'cha Boots On
  44. Eye 4 An Eye
  45. F* A War (Chopped & Screwed)
  46. First Light Of The Day
  47. Free
  48. Freestyle (Chopped & Screwed)
  49. Fuck A War
  50. Fuck 'em
  51. G-code
  52. G.e.t.o.
  53. Gangsta
  54. Gangsta of Love
  55. Gangster Of Love
  56. Geto Boys And Girls
  57. Geto Boys Will Rock You
  58. Geto Fantasy
  59. Ghetto Prisoner
  60. Gota Let Your Nuts Hang
  61. Gotta Let 'em Hang
  62. Gotta Let Them Hang
  63. Gotta Let Your Nuts Hang
  64. Gun in My Mouth
  65. Hand Of Dead Body
  66. Hold It Down
  67. Homie Don't Play That
  68. I Don't F* With You
  69. I Don't Fuck With You
  70. I Dont F* With You (explicit)
  71. I Just Wanna Die
  72. I'm Not A Gentleman
  73. I Run This
  74. I Tried
  75. Intro
  76. It Ain't
  77. It Ain't S---
  78. It Ain't Sh*T
  79. It Ain't Shit
  80. It Aint (Chopped & Screwed)
  81. It Aint Sh
  82. Killer for Scratch
  83. Leanin' On You
  84. Leaning On You
  85. Let A Ho Be A Ho
  86. Let a Hoe Be a Hoe
  87. Life in the Fast Lane
  88. Like Some Ho's
  89. Like Some H's (explicit)
  90. Livin' 4 The Moment
  91. Look Me In The Eyes
  92. Making Trouble
  93. Mary II (The Answer)
  94. Mary Jane
  95. Mind Of A Lunatic
  96. Mind Playin' Tricks
  97. Mind Playin Tricks On Me
  98. Mind Playing Tricks on Me
  99. Minute To Pray Second To Die
  100. Money And The Power
  101. Murder After Midnight
  102. Murder Avenue
  103. My Mind Playin Tricks On Me
  104. My Mind Playing Tricks On Me
  105. My Minds Playin' Tricks On Me
  106. My Mind's Playing Tricks On Me
  107. My Musician
  108. Never Seen A Man Die
  109. Niggas Ain't Doin' Shit
  110. Niggas And Flies
  111. No Curfew
  112. No Nuts No Glory
  113. No Sellout
  114. Nothin' To Show
  115. Nothing 2 Show
  116. Now I Feel You
  117. One Time Freestyle
  118. Open Minded
  119. Outro
  120. Point Of No Return
  121. Punk-B* Game (Chopped & Screwed)
  122. Punk-bitch Game
  123. Quickie
  124. Raise Up
  125. Raise Up Bitch
  126. Read These Nikes
  127. Real N!@@a Sh!t (Chopped & Screwed)
  128. Real Nigga Shit
  129. Real Nizza Shit
  130. Rebel Rap Family
  131. Retaliation
  132. Scarface
  133. Seek and Destroy
  134. Sex Faces
  135. Shout Out (explicit)
  136. Six Feet Deep
  137. Size Ain't Shit
  138. Smile
  139. Snitches
  140. Still
  141. Straight Gangstaism
  142. Street Game
  143. Street Life
  144. Talkin' Loud, Ain't Sayin' Nothin'
  145. Talkin' Loud Ain't Saying Nothin'
  146. The Answer to Baby (Mary II)
  147. The Answer To Baby (Mary II) (Chopped & Screwed)
  148. The Other Level
  149. The Problem
  150. The Secret
  151. The Unseen
  152. The World Is a Geto
  153. The World Is A Ghetto
  154. They Bitches
  155. They BS
  156. This C120s For You
  157. This Dick's For You
  158. This 's For You
  159. Thugg Niggaz
  160. Time Taker
  161. Trigga Happy Aggin
  162. Trigga Happy Nigga
  163. Trophy
  164. We Boogie
  165. We Can't Be Stopped
  166. What
  167. When It Gets Gangsta
  168. Why Do We Live This Way
  169. Why U Playin
  170. World Is a Geto
  171. Yes, Yes, Y'all
  172. Yes Yes Yall
  173. You Ain't Nothin'

Songs Featured In

FamousFix content is contributed and edited by our readers. You are most welcome to update, correct or add information to this page. Update Information

Top Contributors Today

  • halfgoofy
  • angel_angel
  • mandia27
  • wdweditorial
  • Phoebe

Register Here to contribute to FamousFix. Login »

Desktop | Mobile
This website is part of the FamousFix entertainment community. By continuing past this page, and by your continued use of this site, you agree to be bound by and abide by the Terms of Use. Loaded in 0.14 secs.
Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy
Copyright 2006-2016, FamousFix