vertical_align_top

DJ Kay Slay » Songs » Face Off (Song)

EDIT
Like
 0     0
No wiki available. Be the first to add profile information for this page!

Contents

From this profile you will find and key facts about Face Off!

Related Lists

Need more information? Read more about Face Off »

Looking for another profile? View all items tagged Face Off »

Music Video

Youtube video added by our user community for this DJ Kay Slay song:
DJ Kay Slay "Face Off" Music Video

Song Lyrics

(Featuring Ghostface/Scarface)

[Ghostface Killah (Scarface)]
Yeah, this Tony Starks
Scarface, yeah, we about to switch faces
(It's goin' down) Yeah Kay Slay
(Right here, right here tonight dawg)
(Face Mob in New York City)
(Huh, holla atcho goddamn boy!)
(Don't f**k wit me, don't get this sh*t crunk up in here, Kay!)
(Cuz you know I'ma goddamn fool wit this sh*t)

[Scarface]
I'm creatin' a masterpiece for n*ggaz
Doin' it Kay Slay, all day, ev'y day, steady up in the 12 gauge
I'm f**kin' your house up, you and your spouse up
You open your mouth up, guarantee you I douce ya
Have 'em writin' about ya, daily I'm in the papers for doubtin' a motherf**ker
Stankin' the speculation, you want it, you got it, baby
I'm at you a lifetime, the n*gga washin' your window shorten your lifeline
You're f**kin' wit white wine, I'm f**kin' wit nitrate
I'm emotionless when I get 'em, a n*gga wit ice veins
Ain't impressed wit status or jewelry, I'm on some street sh*t
Don't believe in sit in front of a jewelry, that's weak sh*t
You talk it, you gotta live it, I live it, that's why I speak it
Exposin' these n*ggaz weakness', Kay I got 'em sleepin'
Reality, f**k a record, don't believe in disrespectin'
And n*ggaz will be to see you while your people got you rested'
I'm reckless

[Chorus]
[Ghostface Killah]
Mama used to take trips to face to face
Now it's face-to-face, Ghost & Face, Scar & Slay
We gon' walk the path that mama laid
We fail, we gon' see a skull on dollars grave

[Ghostface Killah]
I remember bustin' out the house from police duckin' the vans
Wit them taped-up broken revolvers stuck to my pants
That was '88, around the time of Slick Rick era
Day to day, rolled chains wit them thick knit sweaters
Who gives a f**k what the D.A. say, they wanna see me pay
Motherf**ker this is G.F.K.!
I settle crimes wit metal 9s and I ain't gonna stop
'Til your brains all over the street like ?
Marshmellow dimes, brick be the size of cobblestones
Acknowledge the throne, it's Pretty Tone
I'm legendary and compared to my work on the strip, y'all secondary
I'm hittin' these fiends lovely, my sh*t be extra heavy
Like construction workers in Timbs, and plus they two box
Two glocks incase I gotta bump a few cops off
You know how we do in Staten Island, this is Gaten Island, n*gga
Not a non-violence sticker

[Chorus]

[Scarface]
I gave you a chance to eat, but you chose to bite the hand that fed
You took your sh*t, n*gga, lay in your bed
Who'd ever thought this n*gga that we sat down at our table and fed
Would roll on the street and on wit the feds
I used to love this n*gga
Now I roll around wit a mask and a strap and a grudge for that n*gga
f**kin' wit me, this adds the fuel to the fire
And I'm about to snap that wire!

[Ghostface Killah]
We want them new 20s and 100s, Ziplock money
Y'all gon' fund it, we gon' eat big like Big Pun did
And we goin' all out like Hussein's sons did
We stickin' n*ggaz like New York cops wit plungers
So take some advice, there's three bears
Cashmere down wit 12 gauges under the table
Slay got the shotty, ain't that your label
And them other two bears, yo, theys the one that paid you buddy!

[Chorus]

[gunshots]

Soundtrack Credits

No records found.

Alternative Versions

A list of remixes of this DJ Kay Slay song:

Release History

Disc Track Album Year
1 2 Streetsweeper, Vol. 2: The Pain from the Game Studio Album 2004

Similar Songs

No records found. Please register if you would like to add this information.
DJ Kay Slay
  • DJ Kayslay

Keith Grayson (born August 14, 1966), professionally known as DJ Kay Slay, is an American hip hop disc jockey (DJ) from New York City. He was referred to by the New York Times as "Hip Hop's One-Man Ministry of ... View All »
FamousFix content is contributed and edited by our readers. You are most welcome to update, correct or add information to this page. Update Information
DJ Kay Slay - Streetsweeper, Vol. 2: The Pain from the Game
Track Song Title Duration
1 King of the Streets 2:30
2 Face Off 3:01
3 Angels Around Me 3:39
4 Hands On The Pump 3:19
5 I'm Gone 3:09
6 Harlem 4:22
7 Not Your Average Joe 3:52
8 Don't Stop The Music 3:33
9 The Truth 3:51
10 No Problems 1:30
11 Alphabetical Slaughter 4:48
12 Drama 4:39
13 Who Gives A... Where You From 4:46
14 Get Retarded 4:27
15 Census Bureau 4:59
16 Through Your Head 5:37
17 Untouchables 3:35
18 The Kennedies 3:55
19 Celebrity Love 4:14
DJ Kay Slay

DJ Kay Slay

Keith Grayson (born August 14, 1966), professionally known as DJ Kay Slay, is an American hip hop disc jockey (DJ) from New York City. He was referred to by the New York Times ... View All »

Top Contributors

See All »
Thank you to the following people for keeping this profile up-to-date.
Would you like to contribute? Register »
Desktop | Mobile
Terms of Use · Copyright · Privacy
© 2006-18, FamousFix · loaded in 0.48s


Desktop | Mobile
This website is part of the FamousFix entertainment community. By continuing past this page, and by your continued use of this site, you agree to be bound by and abide by the Terms of Use. Loaded in 0.48 secs.
Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy
Copyright 2006-2018, FamousFix