2 Live Crew » Songs

(Band)
+POST  EDIT
2 Live Crew

Main Details

Career

Media

Publicity

Community

6,135 views

Top 10 2 Live Crew Songs

RankTitle
1 Me So Horny
2 Hoochie Mama
3 We Want Some P--Sy
4 Pop That Pussy
5 Get It Girl
6 We Want Some Pussy
7 Face Down A-- Up
8 Do Wah Diddy
9 C'mon Babe
10 One And One

All 2 Live Crew Songs

Full list of 2 Live Crew songs, listed alphabetically:
Display

  1. 12 Inch Long
  2. 12" Long
  3. 2 Live Blues
  4. 2 Live Crew Mega Mix
  5. 2 Live Freestyle
  6. 2 Live is Here
  7. 2 Live Is What We Are
  8. 2 Live Mix
  9. 2 Live Nasty Mixx
  10. 2 Live Party
  11. 20 Bluntz A Day
  12. A F Uck Is a F Uck
  13. A Fuck is a Fuck
  14. A Hooker?
  15. Ain't No P Ussy Like....
  16. Ain't No Pussy Like...
  17. Album Snippets
  18. Anotha Pussy Caper
  19. Arrest In Effect
  20. Ay Papi
  21. Baby, Baby Please
  22. Bad A.B...h
  23. Bad as Bitch
  24. Bad Ass Bitch
  25. "Balls"
  26. Banned in the U.S.A.
  27. Banned In The Usa
  28. Bass 9-1-7
  29. Be My Private Dancer
  30. Beat Box (Remix)
  31. Bill So Horny
  32. Booty Drop
  33. Bottle And A Blunt (feat. Luniz)
  34. Bottle And A Blunt The Luniz
  35. Bounce
  36. Boys With Da Bass
  37. Boyz With Da Bass
  38. Break It Down
  39. Break It Down On
  40. Break it on Down
  41. Bring That Money To Me
  42. Buck 'Em
  43. Bulldaer Stole My Bitch
  44. Bulldagger Stole My Bitch
  45. C'mon Babe
  46. Call Me
  47. Caper
  48. Caper Reprise
  49. Capt. Dick and Dolemite
  50. Captdck And Dolemite
  51. Cheasterfield Island
  52. Check it Out Y'all
  53. Check It Out Ya'll
  54. Check It Out Yall...(Freestyle Rapping)
  55. Chesterfield Island
  56. Chinaman (In Ya Life)
  57. City Of Boom
  58. Come On Get Up And
  59. Come On, Get Up And Dance
  60. Commercial "Inquiring Minds"
  61. Commercial "Nasty M.F.'s"
  62. Commerical "Inquiring Minds"
  63. Commerical Nasty M.F.'s
  64. Coolin'
  65. Crew to Crue
  66. Cut It Up
  67. Cuttin' It Up
  68. D.K. Almighty
  69. Dance Shawty
  70. Dancin' Bonus Beats
  71. Dead Ass Broke
  72. Dead Or Alive
  73. Dem a Talk
  74. Devil Came Down
  75. Dick Almighty
  76. Dirty Nursery Rhymes
  77. Dirty South
  78. DJ Gusto's New Millenium Mega Mix
  79. Do the Bart
  80. Do The Damn Thang
  81. Do the Damn Thing
  82. Do U Wanna First Degree The De
  83. Do Wah Diddy
  84. Do Wah Diddy Diddy
  85. Do You Believe In Having Sex (For The Boys)
  86. Don't Get Busted By A Texas Ranger
  87. Doo Wah Diddy
  88. Drop the Bomb
  89. Drop Your Draws
  90. Electro Freestyler
  91. F-ck Shop (Crackhouse)
  92. F--K a Gang
  93. F--k Shop
  94. F Uck Off
  95. Face Down A-- Up
  96. Face Down Ass Up
  97. Feel Alright Y'all
  98. Feel Alright Ya'll
  99. Fk A Gang
  100. For How Long
  101. For The Good Times
  102. For Those Who Like to Do It
  103. For Those Who Like To Fuck
  104. Fraternity Joint
  105. Fraternity Record
  106. Freak Ho
  107. Freaks Inherit The Earth
  108. Freaky Behavior
  109. Free Style
  110. Freestyle
  111. Fresh Kid Ice Is Back
  112. From the Vaultz
  113. From the Vaultz (Megga Mixx)
  114. Fuck A Gang
  115. Fuck 'em
  116. Fuck 'em Intro
  117. Fuck Martinez
  118. Fuck Nigga
  119. Fuck Off
  120. Fuck Shop
  121. Get It Girl
  122. Get Loose Now
  123. Get The Fk Out Of My House
  124. Get The Fuck Out of My House
  125. Gettin High
  126. Ghetto Bass
  127. Ghetto Bass 2
  128. Ghetto Bass II
  129. Gimme the P...
  130. Gimmie The First Degree The De
  131. Graveyard
  132. H-B-C
  133. Hangin' Out
  134. Hard as Fuck
  135. Hell, Yeah
  136. Here I Come
  137. Hey Jack!
  138. Hey we want some pussy
  139. Hoochie Mama
  140. I Ain't Bullsh--tin', Pt. 2
  141. I Ain't Bullsh Ttin' III
  142. I Ain't Bullshittin'
  143. I Ain't Bullshittin' III
  144. I Ain't Bullshittin', Part 2
  145. I Aint' Bullshittin' Part 2
  146. I Aint Bullshitttin III
  147. I Aint Bullshn
  148. I Aint Bullshtin Part 2
  149. I Can't Go for That
  150. I Done Came Up
  151. I Like It I Live It
  152. I Like It, I Love It
  153. I Wanna Rock
  154. If You Believe In Having Sex
  155. In Color-Men On Records
  156. In The Dust
  157. Initiation [Instrumental]
  158. Intro
  159. Intro Greatest Hits 2
  160. Intro Shake A Lil' Somethin'
  161. Intro Sports Weekend (As Nasty As They Wanna Be Part II)
  162. Intro The Real One
  163. Introduction
  164. Introduction Move Somethin'
  165. It's Christmas
  166. It's Gotta Be Fresh
  167. It's Time
  168. Jack Boy Story
  169. Jam Session 1
  170. Jam Session I
  171. Joke's on You
  172. Just Shake That Ass Bitch
  173. Let It Rip
  174. Living in America
  175. Mama Juanita (Laid Back mix)
  176. Mamalopenga
  177. Mamolapenga
  178. Man, Not a Myth
  179. Martinez
  180. Me So Horny
  181. Me So Horny Edited
  182. Meag Mixx III
  183. Mega Booty Bass Mix
  184. Mega Mix
  185. Mega Mix 6
  186. Mega Mix IV
  187. Mega Mix V
  188. Mega Mixx
  189. Mega Mixx 6
  190. Mega Mixx II
  191. Mega Mixx III
  192. Mega Mixx IV
  193. Mega Mixx V
  194. Megamix II
  195. Megamix V
  196. Milkshake
  197. Move Somethin (Men at Work)
  198. Move Somethin'
  199. Move Something'(1986)
  200. Mr. Mixx on the Mix!!
  201. Mr. Mixx On The Mixx
  202. Mr. Mixx Turntable Show, Part 1
  203. Mr. Mixx Turntable Show, Part 2
  204. Mr2 Face
  205. My Dick
  206. My Seven Bizzos
  207. Nasty Album Snippets
  208. Nasty Mix
  209. New Flash People In The News
  210. News Flash "350 Men"
  211. News Flash "British Youth"
  212. News Flash "Nation By Storm"
  213. News Flash "People In The News"
  214. News Flash "Poll Results"
  215. News Flash "Supe Snoop"
  216. News Flash "Super Snoop"
  217. Nigga's Comin' Up
  218. Nigga's Coming Up
  219. Ohh...Ohh
  220. Ohhh!
  221. On Top Of Ol' Rachelle
  222. One And One
  223. Outro
  224. P-A-N
  225. P Ussy (Reprise) For Those Who Like to F Uck
  226. Paper Chase Kingpin Skinny Pimp
  227. Pigs Fuckin'
  228. Pimp of the Year (Commercial)
  229. Playa Hatas
  230. Playa On The Side
  231. Pop That Coochie
  232. Pop That P--Sy
  233. Pop That P Ussy
  234. Pop That Pussy
  235. Pretty Woman
  236. PSK'95
  237. Pussy & Dick Thang
  238. Pussy and Dick Thing
  239. Pussy (Reprise) For Those Who Like To Fuck
  240. Put Her in the Buck
  241. Raise The Roof
  242. Real Nig Sht
  243. Real One Icet
  244. Reggae Joint
  245. Revelation
  246. Ride With Me (Bottom Style)
  247. Ride With Me (Bottom Style) (feat. Rufftown Mob)
  248. Ride With Me Bottom Style Rufftown Mob
  249. S And M
  250. Sally (that Girl)
  251. Savage in the Sack
  252. Savage In The Shack
  253. Scratch Bonus Beats
  254. Serious Conversation
  255. Serious Conversations
  256. Sex, I Like-I Love
  257. Sex, I Like It, I Love It
  258. Sex.. Sex
  259. Shake A Lil' Somethin'
  260. Shake A Lil Something
  261. Shake It
  262. Shake Junk Queen
  263. Shake Junt Queen 2 Live Crew
  264. Shake Your Pants
  265. Show Him
  266. Show You A Shot
  267. Skeeta Man
  268. So Funky
  269. Some Hot Head
  270. Splak Shop
  271. Still Nasty (As He Wanna Be)
  272. Stop-Playin
  273. Strictly For My Thugs
  274. Strip Club
  275. Suck Good Dick
  276. Suck It Easy, Suck It Slow
  277. Suck My Dick
  278. Sweet Suzy
  279. Tab Ski Cuttin' It Up
  280. Table Dance
  281. Take It Off
  282. The 2 Live Crew Mega Mix
  283. The 2 Live Crew Mega Mixx
  284. The Bomb Has Dropped (Drop the Bomb Remixed)
  285. The Caper
  286. The F++k Shop
  287. The Fuck Shop
  288. The Initiation
  289. The P Ussy Caper
  290. The Pussy Caper
  291. The Real One
  292. The Splak Shop
  293. The Trick
  294. This Is Just a Bonus
  295. This Is Luke From The Posse
  296. This is to Luke From the Posse
  297. This Thing Is Huge
  298. Throw That D
  299. Throw The "D"
  300. Throw the Dick
  301. Trow the D
  302. Trow the Dick
  303. Typical Sex Thing
  304. Ugly as @$and#
  305. Ugly as F Uck
  306. Ugly as Fuck
  307. Up A Girls A
  308. Up A Girls Ass
  309. Video No-Soul
  310. We Ain't Ready to Go
  311. We Like to Chill
  312. We Want Some P--Sy
  313. We Want Some Pu**y
  314. We Want Some Pussy
  315. We Want Some Pussy House Mix
  316. We Want Some Pussy II
  317. We Want Some Pussy Part II
  318. What I Like
  319. Whatcha Want Wah Wah
  320. When We Get Them Hoes
  321. Who's Doin' Who
  322. Who's F Ckin' Who
  323. Who's Fuckin' Who
  324. Who's Fucking Who
  325. With Your Badself
  326. Word 2
  327. Word II
  328. Work It
  329. Work That Body
  330. Work That Pussy
  331. World Famous
  332. Y2k Connection Wah Wah
  333. Yakety Yak
  334. Yeah Yeah Luke Dub
  335. You Are Very Erect
  336. You Go Girl
  337. You Got Larceny
  338. You Got Larency
  339. Your Are Very Erect

Songs Featured In

FamousFix content is contributed and edited by our readers. You are most welcome to update, correct or add information to this page. Update Information

Top Contributors Today

  • halfgoofy
  • angel_angel
  • mandia27
  • wdweditorial
  • Phoebe

Register Here to contribute to FamousFix. Login »

Desktop | Mobile
This website is part of the FamousFix entertainment community. By continuing past this page, and by your continued use of this site, you agree to be bound by and abide by the Terms of Use. Loaded in 0.23 secs.
Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy
Copyright 2006-2016, FamousFix