2 Live Crew » Songs

(Band)
EDIT

Main Details

Career

Media

Publicity

Community

7,628 views

Top 10 2 Live Crew Songs

RankTitle
1 Me So Horny
2 Hoochie Mama
3 We Want Some P--Sy
4 Pop That Pussy
5 Dirty Nursery Rhymes
6 We Want Some Pussy
7 The Fuck Shop
8 C'mon Babe
9 Get It Girl
10 Put Her in the Buck

All 2 Live Crew Songs

Full list of 2 Live Crew songs, listed alphabetically:
Display

  1. 12 Inch Long
  2. 12" Long
  3. 2 Live Blues
  4. 2 Live Crew Mega Mix
  5. 2 Live Freestyle
  6. 2 Live is Here
  7. 2 Live Is What We Are
  8. 2 Live Mix
  9. 2 Live Nasty Mixx
  10. 2 Live Party
  11. 20 Bluntz A Day
  12. A F--K Is A F--K
  13. A F Uck Is a F Uck
  14. A Fuck is a Fuck
  15. A Hooker?
  16. Ain't No P--sy Like --
  17. Ain't No P Ussy Like....
  18. Ain't No Pussy Like...
  19. Album Snippets
  20. Anotha Pussy Caper
  21. Arrest In Effect
  22. Ay Papi
  23. Baby, Baby Please
  24. Baby Baby Please (Just A Little More Head) - Just A Little More Head
  25. Bad A.B...h
  26. Bad as Bitch
  27. Bad Ass Bitch
  28. "Balls"
  29. Banned in the U.S.A.
  30. Banned In The Usa
  31. Bass 9-1-7
  32. Be My Private Dancer
  33. Beat Box (Remix)
  34. Bill So Horny
  35. Booty Drop
  36. Bottle And A Blunt (feat. Luniz)
  37. Bottle And A Blunt The Luniz
  38. Bounce
  39. Boys With Da Bass
  40. Boyz With Da Bass
  41. Break It Down
  42. Break It Down On
  43. Break it on Down
  44. Bring That Money To Me
  45. Buck 'Em
  46. Bulldaer Stole My Bitch
  47. Bulldagger Stole My Bitch
  48. C'mon Babe
  49. Call Me
  50. Caper
  51. Caper Reprise
  52. Capt. Dick and Dolemite
  53. Captdck And Dolemite
  54. Cheasterfield Island
  55. Check it Out Y'all
  56. Check It Out Ya'll
  57. Check It Out Yall...(Freestyle Rapping)
  58. Chesterfield Island
  59. Chinaman (In Ya Life)
  60. City Of Boom
  61. Come On Get Up And
  62. Come On, Get Up And Dance
  63. Commercial "Inquiring Minds"
  64. Commercial "Nasty M.F.'s"
  65. Commerical "Inquiring Minds"
  66. Commerical Nasty M.F.'s
  67. Coolin'
  68. Crew to Crue
  69. Cut It Up
  70. Cuttin' It Up
  71. D.K. Almighty
  72. Dance Shawty
  73. Dancin' Bonus Beats
  74. Dead Ass Broke
  75. Dead Or Alive
  76. Dem a Talk
  77. Devil Came Down
  78. Dick Almighty
  79. Dirty Nursery Rhymes
  80. Dirty South
  81. DJ Gusto's New Millenium Mega Mix
  82. Do the Bart
  83. Do The Damn Thang
  84. Do the Damn Thing
  85. Do U Wanna First Degree The De
  86. Do Wah Diddy
  87. Do Wah Diddy Diddy
  88. Do You Believe In Having Sex (For The Boys)
  89. Don't Get Busted By A Texas Ranger
  90. Doo Wah Diddy
  91. Drop the Bomb
  92. Drop Your Draws
  93. Electro Freestyler
  94. F-ck Shop (Crackhouse)
  95. F--K a Gang
  96. F--k Off
  97. F--k Shop
  98. F Uck Off
  99. Face Down A-- Up
  100. Face Down Ass Up
  101. Feel Alright Y'all
  102. Feel Alright Ya'll
  103. Fk A Gang
  104. For How Long
  105. For The Good Times
  106. For Those Who Like to Do It
  107. For Those Who Like To Fuck
  108. Fraternety Joint
  109. Fraternity Joint
  110. Fraternity Record
  111. Freak Ho
  112. Freaks Inherit The Earth
  113. Freaky Behavior
  114. Free Style
  115. Freestyle
  116. Fresh Kid Ice Is Back
  117. From the Vaultz
  118. From the Vaultz (Megga Mixx)
  119. Fuck A Gang
  120. Fuck 'em
  121. Fuck 'em Intro
  122. Fuck Martinez
  123. Fuck Nigga
  124. Fuck Off
  125. Fuck Shop
  126. Get It Girl
  127. Get Loose Now
  128. Get The Fk Out Of My House
  129. Get The Fuck Out of My House
  130. Gettin High
  131. Ghetto Bass
  132. Ghetto Bass 2
  133. Ghetto Bass II
  134. Gimme the P...
  135. Gimmie The First Degree The De
  136. Graveyard
  137. H-B-C
  138. Hangin' Out
  139. Hard as Fuck
  140. Hell, Yeah
  141. Here I Come
  142. Hey Jack!
  143. Hey we want some pussy
  144. Hoochie Mama
  145. I Ain't Bullsh--in III
  146. I Ain't Bullsh--tin' Part 2
  147. I Ain't Bullsh--tin', Pt. 2
  148. I Ain't Bullsh Ttin' III
  149. I Ain't Bullshittin'
  150. I Ain't Bullshittin' III
  151. I Ain't Bullshittin', Part 2
  152. I Aint' Bullshittin' Part 2
  153. I Aint Bullshitttin III
  154. I Aint Bullshn
  155. I Aint Bullshtin Part 2
  156. I Can't Go for That
  157. I Done Came Up
  158. I Like It I Live It
  159. I Like It, I Love It
  160. I Wanna Rock
  161. If You Believe In Having Sex
  162. In Color-Men On Records
  163. In The Dust
  164. Initiation [Instrumental]
  165. Intro
  166. Intro Greatest Hits 2
  167. Intro Shake A Lil' Somethin'
  168. Intro Sports Weekend (As Nasty As They Wanna Be Part II)
  169. Intro The Real One
  170. Introduction
  171. Introduction Move Somethin'
  172. It's Christmas
  173. It's Gotta Be Fresh
  174. It's Time
  175. Jack Boy Story
  176. Jam Session 1
  177. Jam Session I
  178. Joke's on You
  179. Just Shake That Ass Bitch
  180. Let It Rip
  181. Living in America
  182. Mama Juanita (Laid Back mix)
  183. Mamalopenga
  184. Mamolapenga
  185. Man, Not a Myth
  186. Martinez
  187. Me So Horney
  188. Me So Horny
  189. Me So Horny Edited
  190. Meag Mixx III
  191. Mega Booty Bass Mix
  192. Mega Mix
  193. Mega Mix 6
  194. Mega Mix IV
  195. Mega Mix V
  196. Mega Mixx
  197. Mega Mixx 6
  198. Mega Mixx II
  199. Mega Mixx III
  200. Mega Mixx IV
  201. Mega Mixx V
  202. Megamix II
  203. Megamix V
  204. Milkshake
  205. Move Somethin (Men at Work)
  206. Move Somethin'
  207. Move Something'(1986)
  208. Mr. Mixx on the Mix!!
  209. Mr. Mixx On The Mixx
  210. Mr. Mixx Turntable Show, Part 1
  211. Mr. Mixx Turntable Show, Part 2
  212. Mr2 Face
  213. My Dick
  214. My Seven Bizzos
  215. Nasty Album Snippets
  216. Nasty Mix
  217. New Flash People In The News
  218. News Flash "350 Men"
  219. News Flash "British Youth"
  220. News Flash "Nation By Storm"
  221. News Flash "People In The News"
  222. News Flash "Poll Results"
  223. News Flash "Supe Snoop"
  224. News Flash "Super Snoop"
  225. Nigga's Comin' Up
  226. Nigga's Coming Up
  227. Ohh...Ohh
  228. Ohhh!
  229. On Top Of Ol' Rachelle
  230. One And One
  231. Outro
  232. P-A-N
  233. P--sy (Reprise) - For Those Who Like To F--k
  234. P Ussy (Reprise) For Those Who Like to F Uck
  235. Paper Chase Kingpin Skinny Pimp
  236. Pigs Fuckin'
  237. Pimp of the Year (Commercial)
  238. Playa Hatas
  239. Playa On The Side
  240. Pop That Coochie
  241. Pop That P--Sy
  242. Pop That P Ussy
  243. Pop That Pussy
  244. Pretty Woman
  245. PSK'95
  246. Pussy & Dick Thang
  247. Pussy and Dick Thing
  248. Pussy (Reprise) For Those Who Like To Fuck
  249. Put Her in the Buck
  250. Raise The Roof
  251. Real Nig Sht
  252. Real One Icet
  253. Reggae Joint
  254. Revelation
  255. Ride With Me (Bottom Style)
  256. Ride With Me (Bottom Style) (feat. Rufftown Mob)
  257. Ride With Me Bottom Style Rufftown Mob
  258. S And M
  259. Sally (that Girl)
  260. Savage in the Sack
  261. Savage In The Shack
  262. Scratch Bonus Beats
  263. Serious Conversation
  264. Serious Conversations
  265. Sex, I Like-I Love
  266. Sex, I Like It, I Love It
  267. Sex.. Sex
  268. Shake A Lil' Somethin'
  269. Shake A Lil Something
  270. Shake It
  271. Shake Junk Queen
  272. Shake Junt Queen 2 Live Crew
  273. Shake That Ass Bitch
  274. Shake Your Pants
  275. Show Him
  276. Show You A Shot
  277. Skeeta Man
  278. So Funky
  279. Some Hot Head
  280. Splak Shop
  281. Still Nasty (As He Wanna Be)
  282. Stop-Playin
  283. Strictly For My Thugs
  284. Strip Club
  285. Suck Good Dick
  286. Suck It Easy, Suck It Slow
  287. Suck My Dick
  288. Sweet Suzy
  289. Tab Ski Cuttin' It Up
  290. Table Dance
  291. Take It Off
  292. The 2 Live Crew Mega Mix
  293. The 2 Live Crew Mega Mixx
  294. The Bomb Has Dropped (Drop the Bomb Remixed)
  295. The Caper
  296. The F++k Shop
  297. The Fuck Shop
  298. The Initiation
  299. The P--Sy Caper
  300. The P Ussy Caper
  301. The Pussy Caper
  302. The Real One
  303. The Splak Shop
  304. The Trick
  305. This Is Just a Bonus
  306. This Is Luke From The Posse
  307. This is to Luke From the Posse
  308. This Thing Is Huge
  309. Throw That D
  310. Throw The "D"
  311. Throw the Dick
  312. Tootsie Roll
  313. Trow the D
  314. Trow the Dick
  315. Typical Sex Thing
  316. Ugly as @$and#
  317. Ugly As F--K
  318. Ugly as F Uck
  319. Ugly as Fuck
  320. Up A Girls A
  321. Up A Girls Ass
  322. Video No-Soul
  323. We Ain't Ready to Go
  324. We Like to Chill
  325. We Want Some P--Sy
  326. We Want Some Pu**y
  327. We Want Some Pussy
  328. We Want Some Pussy House Mix
  329. We Want Some Pussy II
  330. We Want Some Pussy Part II
  331. What I Like
  332. Whatcha Want Wah Wah
  333. When We Get Them Hoes
  334. Who's Doin' Who
  335. Who's F Ckin' Who
  336. Who's F--kin' Who
  337. Who's Fuckin' Who
  338. Who's Fucking Who
  339. With Your Badself
  340. Word 2
  341. Word II
  342. Work It
  343. Work That Body
  344. Work That Pussy
  345. World Famous
  346. Y2k Connection Wah Wah
  347. Yakety Yak
  348. Yeah Yeah Luke Dub
  349. You Are Very Erect
  350. You Go Girl
  351. You Got Larceny
  352. You Got Larency
  353. Your Are Very Erect
  354. Move Somethin'

Songs Featured In

FamousFix content is contributed and edited by our readers. You are most welcome to update, correct or add information to this page. Update Information

Top Contributors Today

  • halfgoofy
  • angel_angel
  • mandia27
  • wdweditorial
  • Phoebe

Register Here to contribute to FamousFix. Login »

Join Now

Register to update information, save favorites, post photos, news stories and comments.

Already A Member?

Email


Password


Forgot Password?

Desktop | Mobile
This website is part of the FamousFix entertainment community. By continuing past this page, and by your continued use of this site, you agree to be bound by and abide by the Terms of Use. Loaded in 0.34 secs.
Terms of Use  |  Copyright  |  Privacy
Copyright 2006-2016, FamousFix